vineri, 5 iulie 2013

LIVIU VÂRCIU - DEZVĂLUIRI


Liviu Vârciu a dezvăluit la emisiunea Wowbiz, de la Kanal D, care este motivul pentru care apare atât de des la respectivul post de televiziune. Conform prezentatorului emisiunii ”Roata norocului”, colegii săi producători ar face presiuni, lăsând de înțeles că altfel, absența sa l-ar putea costa job-ul.


”Colegii mei au făcut presiuni să vin la emisiuni. Este o doamnă care stă cu luneta afară și, dacă nu vin la emisiune... Oamenii mă știu, nu-mi place să vorbesc așa toată ziua despre viața mea. Fetița mea în vârstă de 11 ani mă ceartă când apar așa la televizor”, a declarat Liviu, la Kanal D.
Liviu Vârciu a cântat în formatia L.A., alaturi de Ache și Adi. Trupa L.A s-a infiintat in anul 1998 la initiativa lui Liviu Varciu si a lui Aurelian Ciocan (de aici si numele formatiei), dupa care l-au atras in acest proiect muzical si pe Adrian Zainea, ei fiind fosti colegi de scoala, buni prieteni si vecini.
La un an de la infiintare impreua cu casa de discuri Alpha Sound au lasant pe piata muzicala albumul "Femeia" care a batut toate recorudurile in vanzari de pana atunci de pe piata muzicala romaneasca. Au urmat alte trei albume, marca L.A. care au beneficiat de acelasi succes rasunator in materie de vanzari.
In 2002 trupa a decis sa isi schimbe radical stilul si imaginea. Au publicat si o carte despre viata si cariera lor intitulata "Toata viata mea". In 2001 au obtinut
premiul pentru "Cel mai bun album de muzica de petrecere". Doi ani mai tarziu au primit premiul pentru "Cel mai indraznet proiect muzical al anului 2003".
Din anul 2005 Liviu a inceput sa imbratiseze meseria de actor, in diferite productii de televiziune. A jucat in "Secretul Mariei ", "Fast food", "Scene de casnicie" cele trei seriale fiind realizate pentru Antena 1. A mai jucat si in serialul "Chiquitas" difuzat la Kanal D. A schimbat apoi trustul mutandu-te la Pro tv, unde a jucat in "State de Romania".Pe langa cariera muzicala si cea de actor a incercat si pe cea de prezentator, realizand impreuna cu Cristina Cioran emisiunea "Masculin x Feminin".








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu