vineri, 5 iulie 2013

Alexandra Harra se dezbraca

Ce visa Carmen Harra cu cativa ani in urma reuseste fiica ei, Alexandra! Tanara de 23 de ani va renunta complet la haine intr-un pictorial de senzatie care va aparea, in septembrie, chiar in editia autohtona a celei mai cunoscute publicatii pentru barbati.


Fiica renumitei scriitoare Carmen Harra nici nu visa ca va ajunge vreodata in paginile revistei "Playboy". Cand a primit oferta, Alexandra a ezitat sa dea imediat un raspuns, apoi a realizat ca viata i-a scos in cale o sansa unica... Mai ales ca va lucra cu Edward Aninaru, cel care a realizat pictorialele sexy cu Inna, Antonia, Ruby, Andreea Balan, Lora, Dana Savuica, Diana Dumitrescu, Claudia Pavel si multe vedete din SUA.

"A fost o oportunitate de nerefuzat"
Tanara care s-a remarcat datorita posteriorului ei proeminent a marturisit, pentru "ring", cum a luat decizia de a poza goala. "Niciodata nu m-am gandit ca va veni ziua cand voi poza nud in «Playboy». Dar viata te duce la rasturnari de situatie si transformari, iar adesea iti ofera oportunitati pe care, pur si simplu, nu le poti refuza. Cand mi s-a cerut sa pozez in «Playboy», am cantarit avantajele si dezavantajele. M-am gandit ca, pe de-o parte, oamenii m-ar judeca, spunand ca sunt doar o fata care cauta drumul rapid catre faima prin expunerea corpului ei. Pe de alta parte, mi-am amintit ca n-am trait niciodata in functie de prejudecatile oamenilor si ca aparitia in «Playboy» e posibila o data in viata", ne-a spus Alexandra.

"Nu ma tem de corpul meu si nici de critici"
Intrebata daca e pregatita pentru comentariile care vor urma, Alexandra sustine ca e impacata cu felul in care arata. "Am decis sa pozez nud pentru a le arata tuturor ca nu ma tem de corpul meu si nici de critici. Nu mi-e frica sa fac ceea ce unele dintre cele mai frumoase femei din lume au facut-o curajos inaintea mea! Ceea ce-mi place cel mai mult la pictorialul meu e ca va fi diferit de cele aparute in «Playboy»... Ipostazele vor fi de tip «pin-up» (avand corpul perfect pentru asa ceva) si vor fi realizate intr-un conac frumos, cu vedere la faimosul semn Hollywood din California. Sunt mai mult decat incantata ca-mi voi arata senzualitatea, romantismul si feminitatea. Romania nu a avut niciodata in paginile «Playboy» o femeie voluptuoasa, cu forme, si era timpul sa fac asta", ne-a declarat Alexandra Harra.


Carmen Harra: "Si eu as fi pozat sexy in tinerete!"
In proiectul Alexandrei a cantarit insa decisiv parerea mamei... "Alexandra e tanara, frumoasa, are o cariera, e cu acelasi baiat de sase ani... Si eu as fi pozat pe vremea mea in «Playboy» daca nu murea Lenuta (Elena Ceausescu – n.r.) de ciuda. Pe mine m-au dat odata afara de la filmari doar pentru ca purtam o rochie verde, pe motiv ca as fi legionara... Nu e nicio crima sa-ti arati feminitatea, mai ales daca ai un corp frumos. E vorba si de notorietate. Multe celebritati feminine au aparut in «Playboy», de la Marilyn Monroe pana la Kim Kardashian. E vorba si de arta... In filme, actritele mai apar cu sanii la vedere si toata lumea le admira. Pana si la Oscarurile din acest an, unde am fost cu Alexandra, Seth MacFarlane a cantat hitul «We Saw Your Boobs» (V-am vazut sanii)", a marturisit, pentru "ring", Carmen Harra.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu